က်ေနာ့္အေတြးသက္သက္ပါ......

ဒီေန႕ျဖစ္ေပၚေနတဲ့ လူထုလႈပ္ရွားမႈႀကီးအေၾကာင္းကို စဥ္းစားမိရင္ ၾကက္သီးေမြးညင္းေတာင္ထမိပါတယ္။ တစ္ကယ့္ကိုေလးစားဂုဏ္ယူအားက်စရာႀကီးပါ။ က်ေနာ္တို႕ ျမန္မာလူမ်ိဳးေတြမွာ ေမြးရာပါဒီမိုကေရစီစိတ္ဓာတ္ရွိတယ္ဆိုတာ ျပသေနတဲ့ ပြဲေတာ္ႀကီးတစ္ခုလို႕ က်ေနာ္ထင္မိပါတယ္။
"ဒီမိုကေရစီကို ခ်က္ခ်င္းေပး" လို႕ တစ္ခ်ိန္က က်ေနာ္တို႕ ေအာ္ခဲ့ၾကဖူးပါတယ္။ အခုခ်ိန္မွာ က်ေနာ္နားလည္မိတာတစ္ခုက ဒီမိုကေရစီဆိုတာ ဘယ္သူ႕ဆီကမွ ေတာင္းခံလို႕မရႏိုင္ဘူး ဆိုတာရယ္။ ဒီမိုကေရစီရဲ႕အႏွစ္သာရဆိုတာ ျပည္သူတစ္ရပ္လံုးရဲ႕ အေျခခံစိတ္ဓာတ္ခံယူခ်က္အေပၚမွာပဲမူတည္တယ္လို႕ထင္ပါတယ္။ အဲဒီ ဒီမိုကေရစီရဲ႕ အေျခခံသေဘာတရားကို အခုလက္ရွိျမန္မာျပည္သူေတြက ျပသေနပါတယ္။ က်ေနာ္တို႕ ေတာင္းဆိုစရာမလိုပဲ လိုက္နာက်င့္သံုးလိုက္ျခင္းဟာ ဒီမိုကေရစီကို က်ေနာ္တို႕ရရွိလိုက္တာပဲျဖစ္ပါတယ္။
အခုအခ်ိန္မွာ တစ္ခုပဲသတိထားရပါမယ္။ စစ္အာဏာရွင္ေတြရဲ႕ ေသြးထိုးလႈံ႕ေဆာ္မႈေတြကိုပါ။ သူတုိ႕အေနနဲ႕ က်ေနာ္တို႕ ျမန္မာျပည္ႀကီးကို ၁၉၈၈ တုန္းကလိုအေျခအေနမ်ိဳးကို ျပန္ေရာက္သြားေစခ်င္တယ္။ အဲဒီတုန္းကလို ကယ္တင္ရွင္ႀကီးေတြအေနနဲ႕ သူတို႕က ပါ၀င္ကျပခ်င္ၾကတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အၾကမ္းမဖက္ ဖက္ေအာင္ သူတို႕ရဲ႕ သူလ်ိဳေတြ၊ ဒလန္ေတြနဲ႕ လံႈ႕ေဆာ္ၾကပါလိမ့္မယ္။ ျပည္သူလူထုအေနနဲ႕ အဲဒီအခ်က္ကို နားမေယာင္မိဖို႕လိုပါလိမ့္မယ္။ သူတို႕ေရးႏိုင္တဲ့ ဇာတ္ညႊန္းေတြကို ႀကိဳတင္ဖတ္ရႈႏိုင္ရပါ့မယ္။ ႀကိဳတင္ကာကြယ္ႏိုင္ရပါမယ္။ ဒီေန႕ေခတ္ျမန္မာျပည္သူေတြဟာ ၁၉၈၈ရဲ႕ သင္ခန္းစာကို ေကာင္းေကာင္းႀကီးယူတတ္ဖို႕လိုပါလိမ့္မယ္။
အခုလက္ရွိအေျခအေနအထိဟာ လႈပ္ရွားမႈတိုင္းဟာအလြန္ေကာင္းမြန္ပါတယ္။ ဒီတစ္ႀကိမ္ရရွိလာတဲ့ အခြင့္အေရးကို က်ေနာ္တို႕ရေအာင္မယူတတ္ရင္ ေနာက္ထပ္အႏွစ္၂၀ ေလာက္ထပ္ေစာင့္ေနရပါလိမ့္မယ္။
က်ေနာ္တို႕အေနနဲ႕ လံုး၀အၾကမ္းဖက္စရာမလိုပါဘူး။ ဘုန္းဘုန္းေတြကိုင္စြဲတဲ့ ေမတၱာလက္နက္သည္သာ အထက္ျမက္ဆံုးျဖစ္ပါတယ္။ လူ႕သမိုင္းမွာ တစ္ခါမွမၾကားဖူးတဲ့ စစ္အာဏာရွင္ကို ေမတၱာနဲ႕ေအာင္ႏိုင္ျခင္းဆိုတဲ့ ေမာ္ကြန္းထိုးႏိုင္ဖို႕ က်ေနာ္တို႕ျမန္မာျပည္သူေတြ ႀကိဳးစားၾကရပါလိမ့္မယ္။ ေအာင္ျမင္မႈဟာလည္း လက္တကမ္းမွာပဲရွိပါတယ္။

က်ေနာ္တို႕ ေမွ်ာ္မွန္းေသာ ႏိုင္ငံေတာ္သစ္ဆီသို႕ ခ်ီတက္သည့္တိုက္ပြဲ
ေအာင္ရမည္။ ေအာင္ရမည္။ ေအာင္ရမည္။

0 ခုရွိတယ္(မိတ္ေဆြေတြရဲ႕အယူအဆ):